Vytvoření nebo obnova hesla do zákaznického portálu

  1. V pravém horním rohu našich stránek klikněte na „Zákaznický portál Přihlásit se“

  2. Ve formuláři Přihlášení pod tlačítkem „Přihlásit“ klikněte na „Neznáte heslo?“

  3. V druhé polovině formuláře Obnovení hesla vyplňte Váš email a klikněte na „Vyžádat kód“

  4. Přihlaste se do Vašeho emailu a vyčkejte než dorazí email pro obnovu hesla

  5. V emailu klikněte na odkaz pro obnovu hesla (případně odkaz zkopírujte do prohlížeče)

  6. Ve formuláři Změna hesla do obou řádků vyplňte nové heslo a klikněte na „Obnovit heslo“

  7. Objeví se Vám stránka Přihlášení s informačním oknem u jakého účtu bylo heslo změněno. Do řádku „Přihlašovací jméno“ vyplňte číslo účtu z informačního okna (jedná se o číslo smlouvy nebo variabilní symbol pro platbu za internet) a do řádku „Heslo“ napište heslo, které jste si právě zvolili

  8. Kliknutím na „Přihlásit“ se přihlásíte do Zákaznického portálu